niedziela, 18 grudnia 2016

"Moje Serce I Inne Czarne Dziury" Jasmine Warga - Recenzja #2




Tytuł: Moje Serce i Inne Czarne Dziury
Autorka: Jasmine Warga
Wydawnictwo: Burda Książki
Data wydania: 2015
Ilość stron: 320












Witajcie książkoholicy!
Dzisiaj mamy dla was recenzje książki "Moje Serce i Inne Czarne Dziury". 


































Nasza opinia:

Zaczniemy od ogólnych wrażeń.
Książka podobała się nam również, ze względu na temat poruszany w niej. Nie jest to zwykła książka,bo jest dość kontrowersyjna jak na dzisiejsze czasy i mało autorów ma odwagę zmierzyć się z napisaniem książki opowiadającej trudnych problemach niektórych nastolatków. Bardzo podobał nam się też świat w książce i bohaterowie, o których teraz trochę opowiemy.

Jak już wiecie z opisu jest dwóch głównych bohaterów, ale na początku poznajemy Aysel o której dowiadujemy się, że nienawidzi swojego życia. Szuka ona partnera do samobójstwa na forach internetowych. Robi to, ponieważ kiedy nadejdzie ten moment boi się, że po prostu stchórzy. 

Na forum poznaje FrozenRobota, czyli Romana, który również poszukuje partnera do samobójstwa. Para przyszłych samobójców spotyka się w kawiarni i omawia szczegóły ich samobójstwa. Po jakimś czasie między nimi nie ma już tylko wspólnej nienawiści do życia, ale pojawia się miłość. 

Bohaterowie mimo swych charakterów i niechęci do życia zostali bardzo barwnie stworzeni. Szczególnie polubiłyśmy Aysel, ponieważ na końcu książki zrozumiała bardzo istotną rzecz. Ale o niej dowiecie się po przeczytaniu książki.

Jeżeli chodzi o świat nie był on dokładnie opisany i nie mogłyśmy dokładnie go sobie wyobrazić, co jest minusem tej książki, ale pomijając to nie mamy do książki żadnych zastrzeżeń. 

Po początku opisu książki wydawać by się mogło, że będzie to zwykłe romansidło, ale jest to bardzo poważna powieść ze szczyptą nastoletniego romansu w tle.

Mamy nadzieje, że nasza recenzja wam się spodobała :)
Pozdrawiamy was cieplutko 
Tusia i One Pilot <3

4 komentarze:

  1. Zastanawiałam się już wcześniej nad zakupem tej książki i chyba mnie zachęciłyście do kupienia jej☺
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś już zasłyszałam ten tytuł, ale ostatnim czasy zbrzydły mi się wszystkie sprawy sercowe i stawiam zdecydowanie na fantasy i sci-fi :)
    Ale mooże kieeedyś się za nią zabiorę

    BOOK ZOONE

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad kupnem te książki, więc może..kto wie :D
    Recenzja fajna, tylko jeśli mogę, to mam dwie rady - starajcie się trochę więcej pisać swojej opinii, na pewno też czytelnikowi waszego bloga będzie łatwiej w ten sposób stwierdzić, czy książka jest dla niego. A druga rada, to żebyście nie używały ciemnych kolorów czcionki. Piszecie na czarnym tle, więc może się potem to zlewać i nie wygodnie czytać. Najlepszą opcją byłaby biała czcionka, ale jeśli chcecie poszaleć z kolorami, to jasne. Te rady nie są krytyką, tylko chciałam pomóc, czy też doradzić :)
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję!
    https://biblioteczkapati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Zapraszam do mnie na recenzję "Carrie"! :)
    xx K

    OdpowiedzUsuń