sobota, 17 grudnia 2016

Festive Christmas Book Tag

Hej książkoholicy ! :D
Jak widzicie ostatnio na naszym blogu często pojawiają się posty. Dzisiaj mamy dla was kolejny TAG pt. Festive Christmas Book Tag.

1. Fikcyjna rodzina, z którą chciałabyś spędzić święta ?

One Pilot: Gdyby rodzina Harry'ego żyła chciałabym spędzić właśnie z nimi święta. Bardzo polubiłam Syriusza ojca chrzestnego Harry'ego, ale jego rodziców również chociaż mało było o nich powiedziane.
Tusia: Gdybym mogła, to chciałabym spędzić święta z rodziną Kasey i Alexis z książki "Złe dziewczyny nie umierają". Podczas czytania bardzo polubiłam główne bohaterki, i myślę, że święta spędzone z ich rodziną byłyby naprawdę ciekawe.

2. Książkowa rzecz, którą chciałbyś dostać pod choinkę

One Pilot: Chciałabym dostać zmieniacz czasu Hermiony Granger z Harry'ego Pottera. Mogłabym wtedy złe decyzje odwracać lub naprawiać błędy.
Tusia: Podobnie jak One Pilot chciałabym dostać coś ze świata Harry'ego Pottera i byłby to Złoty Znicz.

3. Fikcyjny bohater, który byłby idealnym elfem ?

One Pilot: Postanowiłam dać tutaj Percy'ego. Moim zdaniem byłby on idealnym elfem.
Tusia: Moim zdaniem byłby nim Maxon z Rywalek, czyli mój książkowy mąż.

4. Dobierz książkę do świątecznej piosenki.

One Pilot:



Wybrałam tą piosenkę,ponieważ przypomina mi ona klimat świąt i książka, która mi się z nią kojarzy to "Ktoś mnie pokocha".

Tusia:



Wzięłam tą piosenkę, bo bardzo kojarzy mi się z książką "Opowieści z Narnii".

5. Fikcyjny bohater, który cię rozczarował i powinien znaleźć się na liście niegrzecznych ?

One Pilot i Tusia: Jednogłośnie obie stwierdziłyśmy, że tą osobą jest "Różowa Landryna", czyli Dolorez Umbridge.

6. Bohater, który według Ciebie zasługuje na więcej miłości i uznania i powinien znaleźć się na liście grzecznych. 

One Pillot: Moim zdaniem jest to Snape. Wielu osobom może się mój wybór nie spodobać, bo mało kto go lubi, ale osobiście ja z początku również go nie lubiłam, dopiero później go polubiłam <3
Tusia: Ja wybrałam Jace'a, ponieważ pomimo jego charakteru wydaje się być bardzo miły i pomocny i zasługuje na więcej miłości <3

7. Czerwony, złoty i zielony książka, przywodzi na myśl święta.

One Pilot: U mnie jest to "Księga Wyzwań Dasha i Lily".  Czytałam ją w święta, dlatego mi się z nimi kojarzy i akcja również toczy się mniej więcej w tym samym czasie.
Tusia: Ja za bardzo nie mogę odpowiedzieć  na to pytanie, ponieważ zaczęłam czytać w lutym tego roku i nie przeczytałam dotąd żadnej świątecznej książki, chociaż mam na swojej półce dwie książki, które kojarzą mi się ze świętami i są to "Fangril" edycja świąteczna oraz "W Śnieżną Noc". 

8. Książka lub seria, którą tak uwielbiasz, że chciałabyś, aby wszyscy znaleźli ją pod choinką i mogli ją przeczytać i pokochać.

One Pilot: Wybrałam serię pt. "Więzień Labiryntu", ponieważ uwielbiam tą serię, i samych bohaterów.
Tusia: Ja chciałabym, żeby tą książką było "Hopeless", ponieważ jest to moja ulubiona książka i chciałabym się nią podzielić z innymi. 

To na tyle w tym TAGU. 
Pozdrawiamy was cieplutko:
Tusia i One Pilot <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz