piątek, 16 grudnia 2016

Nawyki książkowe TAG :)



Hej z  tej strony Tusia i One Pilot <3

Przychodzimy dzisiaj do was z Tagiem pt. "Nawyki książkowe". Mamy nadzieje, że wam się spodoba :)


1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania ?

Tusia: Nie nie mam ulubionego miejsca do czytania. Mogę czytać na łóżku, na fotelu, gdziekolwiek 
One Pilot: Różnie to bywa, ale raczej siedzę na łóżku lub na mojej pufie w kształcie piłki do siatkówki 

2. Czy podczas czytania używasz zakładki czy przypadkowych świstków papieru ?

Tusia: Zazwyczaj są to zakładki, ale jak zaczynam czytać nową książkę i jadę samochodem i zapomnę zakładki to zdarza mi się zaznaczyć stronę w książce gumką do włosów :)
One Pilot: Ja osobiście raczej używam zakładek, czasami takich, które sama zrobiłam :)

3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę ? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron ?

Tusia: Zależy od czasu. Zazwyczaj dochodzę do końca rozdziału, ale jeżeli nie mam czasu to zostaje na stronie na której skończyłam :)
One Pilot: Ja raczej dochodzę do końca rozdziału, ale jak np jadę autem czy autobusem to nie dam rady dojść do końca rozdziału :)

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książek ?

Tusia: Raczej ani nie jem ani nie pije bo po pierwsze jest to niewygodne dla mnie, a po drugie nie chce zniszczyć książki :)
One Pilot: U mnie to zależy od sytuacji, ale staram się raczej nie bo boję się zawsze, że ubrudzę albo książkę albo siebie albo rzeczy dookoła :)

5. Czy jesteś wielozadaniowa/y ? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania ?

Tusia: Ja raczej wielozadaniowa nie jetem, ale podczas czytania lubię słuchać muzyki, ale nie polskiej tylko zagranicznej :)
One Pilot: Ja jestem wielozadaniowa, czasami potrafię się skupić, a czasami nie. Zależy od sytuacji :)

6. Czy czytasz jedną książkę czy kilka na raz ?

Tusia: Oczywiście, że jedną bo jak czytam kilka na raz to mylą mi się wątki.
One Pilot: Ja czasami czytam kilka książek na raz bo np. czytam jedną książkę i kupię w tym czasie nową to jestem mega ciekawa tej nowej i czasami kończy się to tak że czytam nawet 4 książki na raz.

7. Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek ?

Tusia: Czytam przeważnie w domu, ale jak mam okazję to zabieram książkę do szkoły i tam czytam.
One Pilot: Ja raczej czytam w domu, w autobusie, w aucie, w szkole, w galerii,,, Słowem mogę czytać wszędzie ! Bylebym mogła się skupić.

8. Czytasz na głos czy w myślach ? 

Tusia: Ja wolę czytać w myślach,chyba, że znajdę w książce jakiś fragment, który mocno mnie zainteresuje i będę go chciała sobie bardziej wyobrazić. 
One Pilot: Jak jestem w domu to zdarza mi się czytać na głos, ale jak jestem gdzieś indziej to nie bo trochę dziwnie by to wyglądało.

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie ? Pomijasz fragmenty książki ?

Tusia: Nie, ponieważ jak już mam książkę to wolę przeczytać ją całą. 
One Pilot: Nigdy ! Czytanie wtedy by było trochę bez sensu gdybym poznała już zakończenie, albo pomijała fragmenty, ponieważ mogłabym potem nie wiedzieć o co chodzi.

10. Czy zaginasz grzbiet książki ? 

Tusia: Staram się tego nie robić, ale pierwsze moje trzy książki, które czytałam mają pozaginane grzbiety. Teraz staram się jednak uważać na książki.
One Pilot: Nigdy ! Nie robiłam tak i nie będę tak robić.


Pozdrawiamy was cieplutko 
Tusia i One Pilot <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz